שאלות ותשובות

איך מתפעלים את המכשיר?

הוראות כיצד לתפעל את השעון - יש ללחוץ כאן

האם יש אחריות ל iTrack?

אחריות למכשיר הינה 12 חודשים. נא לעיין בטופס האחריות שקיבלתם עם המכשיר.

כמה מספרי מנהל ניתן להגדיר?

מספר בעל הרכב ומספר חירום. במידת הצורך ניתן להגדיר מספר חירום נוסף.

באילו צבעים ניתן לרכוש את iTrack?

אייטרק פלוס מגיע בצבע שחור.

האם המכשיר עמיד למים?

המכשיר עמיד למים IP66, הכוונה הגנה מלאה נגד אבק, וטבילה של מים מכל כיוון. עם זאת, לא מומלץ לקחת את המכשיר לשחיה בים.

מה הזמן המשוער שהסוללת גיבוי מחזיקה?

הסוללה בעוצמה של 1000 mAh. הסוללת גיבוי יכולה להחזיק 12 שעות נוספות לאחר שנותק המצבר.

מהי רמת הקרינה של מכשיר ה iTrack?

רמת הקרינה הגבוהה ביותר בעת שנבדק ע"י היצרן הוא 0.323 W/Kg. המכשיר אינו טלפון סלולרי, ורמת הקרינה שלו נמוכה משמעותית. ובכל אופן, המכשיר מוטמן ברכב ואינו קרוב לגוף.

באילו תדרים המכשיר עובד? ובאיזה דור?

המכשיר עובד בתדרים 850Mhz, 900MHz, 1800MHz, 1900Mhz ובדור 2 בלבד.

איזה כרטיס SIM ניתן להכניס ל iTrack?

המכשיר פועל בדור 2, כך שבישראל ניתן להכניס כרטיסי SIM של החברות הבאות: סלקום, אורנג', גולן טלקום, הום סלולר, יו פון, 012 מוביל.

מה השימוש של סיסמת המכשיר?

באמצעות הסיסמא, ניתן לשנות את מספרי המנהל של המכשיר ולשלוט על הפקודה לניהול ברז דלק \ מחשב הרכב כל שאר האפשרויות אינן מצריכות סיסמא - האייטרק מזהה את מספר הפלאפון באופן אוטומטי. חובה לשנות את הסיסמא הראשונית.

שכחתי את הסיסמא מה עושים?

נא ליצור קשר עם התמיכה צור קשר

האם עלי להיות רשום בחבילת גלישה אצל ספקית הסלולר?

אם אתם משתמשים במערכת האיתור אונליין, יש צורך בחבילת גלישה.

איזה חבילת סלולר הכי מומלצת?

חברת iTrack הינה חברה נייטרלית. כל הספקיות אשר עובדות בדור 2 יכולות להתאים. צרו קשר עם החברות או בקרו באתרי האינטרנט על מנת לקבל את החבילה המתאימה לכם. זכרו: עדיף להשתמש בחבילה "לא דיברת לא שילמת" כיוון שאלו הפונקציות היחידות שהמכשיר עושה. תקשורת בהודעות SMS וגלישה על מנת להשתמש במערכת האונליין. לכן אין טעם להירשם לחבילה של ללא הגבלה במחיר גבוהה יותר, כאשר השימוש בהודעות הוא מינימלי, ובעיקר מיועד לחירום.

לא ניתן להתקשר למכשיר

יש לבדוק שכרטיס הסים מוכנס כראוי ותומך בדור 2.

שלחתי הודעת SMS למכשיר אבל לא התקבלה הודעה חזרה

יש לבדוק שכרטיס הסים מוכנס כראוי, וכמו כך שהכנסתם תחביר הודעה נכון ושלחתם למספר הנכון. במידה ורכשתם חבילת הודעות קבועה מראש, יש לבדוק שלא מיציתם את החבילה.

האם ניתן להתקשר למכשיר? האם המכשיר מצלצל?

שיחות טלפון עבור מכשיר ה iTrack מיועדות רק כדי להפעיל אפשרות שמוגדרת מראש. יש לעניין במדריך למשתמש.

איזה כרטיס סים מתאים לשימוש במכשיר?

כרטיס סים רגיל לחלוטין. לא מיקרו-סים או נאנו-סים.

מה קורה שהמכשיר נמצא מחוץ לטווח הלווינים?

iTrack הוא בעל מקלט GPS אשר מתבסס על לווינים שחגים מחוץ לכדור הארץ. במידה והמכשיר נמצא במבנה סגור, לא תיהיה קליטה של לוויני GPS, ולא יהיה ניתן לקבל מיקום מדוייק.
דרך המערכת לאיתור אונליין ניתן לצפות במיקום האחרון, ובנוסף ניתן לקבל התראה כשהמכשיר נמצא ללא GPS.

האם יש עלויות שימוש חודשיות?

אין עלויות שימוש. אתם רוכשים את המכשיר פעם אחת, והוא שלכם. העלויות הנוספות היחידות הן של חברת הסלולר לפי השימוש.

האם המכשיר עובד בכל העולם?

המכשיר עובד בכל העולם מלבד יפן ודרום קוריאה. במדינות אלו אין תמיכה במכשירים דור 2.

האם המכשיר הוא המצאה ישראלית? או פיתוח ישראלי?

מכשיר iTrack הוא פיתוח ישראלי. המוח האלקטרוני של המכשיר מיוצר במפעל שלנו בסין. פיתוח התוכנה, הרכבת המוצר ומעבדת השירות והתמיכה נמצאת בישראל.

האם האיתור של המכשיר מתבצע אונליין?

האיתור מתבצע באמצעות פקודת SMS, באמצעות האפליקציה או באמצעות האיתור אונליין 7\24

למידע נוסף השאירו פרטים:




טלפון: 077-5563137      |       אימייל: support@itrack.co.il